czwartek, 27 marca 2014

zaczarowana chusta Rebozo

We wtorek wzięłam udział w spotkaniu Udany Poród w Centrum Edukacji Okołoporodowej w Szczecinie. Jednym z elementów spotkania były zajęcia z masażu chustą Rebozo dla ciężarnych. Chusta Rebozo jest to ponad 3 metrowa, kolorowa, mocna, zrobiona z grubego materiału chusta. Dotychczas myślałam, że chusty służą do noszenia dzieci, a jednak nie tylko. Jak się  okazało chusta może być wspaniałym narzędziem do masażu kobiet w ciąży oraz masażu poporodowego. Technika używania chusty jest naprawdę bardzo prosta - przynajmniej na takim podstawowym etapie, którego byłam świadkiem. Podczas zajęć przez chwilę poddałam się takowemu masażowi i muszę przyznać, że prowadząca poprzez masowanie mojego ciała w chuście wprawiła je w kołyszący ruch, co naprawdę relaksowało. Niektóre elementy masażu są bardzo proste i je można wykonać wraz z partnerem w domu. Jednak jeśli ktoś ma możliwość poddać się takiemu masażowi lub zapisać się na warsztaty to polecam spotkanie ze specjalistami w tej dziedzinie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz