niedziela, 23 marca 2014

biust pod szczególnym nadzorem

wygodny biustonosz, stanik ciążowy, zadbane piersi,

Piersi jako pierwsze zdradzały, że jestem w ciąży, nawet gdy tego nie wiedziałam. Bardzo bolały, były wrażliwe na dotyk (co irytowało mojego partnera ) i sporo się powiększyły (to mu się podobało). Sen sprawiał mi trudności, gdyż niekiedy budziłam się z bólu, zdarzało się, iż musiałam spać w staniku. A to wszystko dlatego, że piersi od początku przygotowują się do nowej roli jaką jest karmienie. W mojej ocenie najlepsze co można było zrobić to zainwestować w dobry i przede wszystkim wygodny biustonosz, taki na szerokich ramiączkach, dobrze podtrzymujący biust dla mnie osobiście bez fiszbin (w tym okresie). Poza tym używam zwykłej oliwki dla dzieci do masowania skóry piersi - omijam sutki. I co najważniejsze minął już czas najgorszego bólu - mam nadzieje, że tak zostanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz