środa, 28 maja 2014

Płeć dziecka - cz to ważne ?

Wciąż byłam bardzo ciekawa czy w brzuszku noszę chłopca czy dziewczynkę. Długo byłam przekonana, że to chłopiec, od kilku tygodni, że dziewczynka. Wszycy dookoła powtarzali mi, że to chłopiec....i tak po długim oczekiwaniu na przedwczorajszym USG okazało się, że......będziemy mieli córeczkę! Oj długo nie chciała ujawnić, że to Ona nie On, lekarz próbował i próbował podejrzeć i wreszcie się udało. Ale wiecie co... podczas badania gdy lekarz oglądał każdy narząd oraz serduszko.....bardzo długo wyczekiwana chęć poznania płci nie miała znacznia. Najważniejsze było to, aby maleńka była zdrowa. Połówkowe USG jak się okazało trwa trochę dłużej niż wczesniejsze. Gdy lekarz podglądał po kolei każdy narząd obawiałam się, że coś jest nie tak ( takie paranoje przyszłej mamy). Chwilami zapominałam oddychać. Dopiero gdy lekarz na koniec pogratulował nam, że mamy piękną, zdrową córkę. To wierzcie mi, że słyszałam tylko zdrową. Jak się okazało - płeć nie miała takiego znaczenia jak wcześniej myślałam.
Choć imię dla chłopca mieliśmy wybrane dawno. Oczywiście cieszę się, że znamy płeć. Nie dlatego, aby malować pokój na odpowiedni kolor czy przygotowywać wyprawkę różową lub niebieską, ale dlatego,że mogę bardziej osobowo traktować dziecko. Nie jako dziecko, maleństwo itp, ale jako córeczkę, naszą córeczkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz